باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

چهارمین برنامه ترویجی پاسداری و حفاظت از محیط زیست گروه دوستداران الموت

گروه دوستداران الموت-چهارمین طرح زیست محیطی-شمس الدین رجبی    

 

 

 

چهارمین برنامه ترویجی پاسداری و حفاظت از محیط زیست (گروه دوستداران الموت)

با شعار ( الموت پاک، با مدیریت صحیح پسماند خانگی)

 

زمان: جمعه 93/6/7 ساعت 10 صبح

مکان: الموت شرقی – روستای کوچنان

سلام بر همه‌ی دوستداران الموت

چهارمین برنامه ترویجی گروه دوستداران الموت با هدف کمک به پاسداری و حفاظت از محیط زیست و پاکسازی مناطق آلوده ٬ در روستای کوچنان و با همیاری دهیار، شورای اسلامی و هیئت امنای روستا برگزار میگردد.

این برنامه با هدف توجه دادن ساکنین به موضوع مدیریت پسماندهای خانگی روستایی و مزیت‌های آن، رأس ساعت 10 صبح جمعه هفتم شهریور نود و سه در روستای کوچنان برگزار خواهد شد.

گروه ابتدا اقدام به پاکسازی معابر اصلی روستا خواهد نمود و پس از آن با حضور در مسجد روستای کوچنان، در کنار اعضای شورا، دهیار و ساکنین علاقمند روستا، برنامه‌های ترویجی و آموزشی خود را پی خواهد گرفت؛ پس از نماز و ناهار، اعضای گروه به گردش دسته‌جمعی در طبیعت کوچنان خواهند پرداخت؛ 

از دوستانی که تمایل به شرکت در این برنامه دارند درخواست می‌شود حضور خود را حداکثر تا روز سه شنبه 93/6/4 ذیل همین پست یا به صورت پیام به خانم حدیثه باقری یا آقایان صادق منصوری و روح الله جعفری اعلام نمایند و یا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند. صادق منصوری؛  (09127844814 ) روح الله جعفری؛ ( 09128869021 )

        

نکته: وسیله ایاب و ذهاب از مقابل درب اداره محیط زیست معلم کلایه به سمت روستای کوچنان و بالعکس مهیا بوده و تنها منتظر اعلام حضور پرمهر شما عزیزان هستیم؛

امیدواریم روز خوبی در کنار هم داشته باشیم.

 

                    باسپاس از همکاری دوست خوبم آقای محمد الموتی نوشته شده توسط : شمس الدین رجبی