باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

آقای ولایتی حل مشکلات در 100روز!!!

با سلام عرض ادب  

خدا را شکر که این روز ها حداقل آقایان کاندیداهای ریاست جمهوری خودشان بخشی از مشکلات موجود کشور وشرایط بحرانی را  مطرح میکنند اگر در زمانی غیر از شرایط فعلی کسی این مسایل را مطرح میکرد ... میگفتند ضد انقلاب است،...مسایل کشور راسیاه نمایی میکنند ولی حالا خود آقایان جهت رسیدن به کرسی قدرت ببینید چه وعده های توخالی میدهند؟!! اینها ملت ایران را چه فرض کرده اند واقعا" جای تاسف است از شما عزیزان دعوت میکنم به چند جمله آقای ولایتی در قزوین... توجه کنید!! 

ایشان فرموده اند:

"امروز تورم نقطه به نقطه ۴۰ درصد و تورم سالیانه ۳۰ و اندی درصد براساس محاسبه بانک مرکزی است. آیا حقوق افراد نیز به همین میزان اضافه شده است؟ من برای درمان این فقر تدریجی یک معالجه فوری ۱۰۰ روزه را پیشنهاد می کنم. !!!!!!!!!!" 

واقعا" برای ایشان وامثال دکتر عزیزمان بسیار متاسفم !!جناب ولایتی مردم راچه فرض کرده اید آقای احمدی نژاد با تمام پشتوانه نظام در هشت سال مردم را به این بد بختی کشانده اونوقت حضرتعالی نسخه100روزه می پیچید... بیچاره بیماران شما!!  

یا آقای قالیباف وعده سرخرمن ششماه می دهد..."من ظرف 6ماه اقتصاد کشور را سرو سامان می دهم"!! 

برای همه این آقایان متاسفم گرچه این سخنان عوامفریبانه مصرف انتخاباتی دارد ولی چرا به مردم فهیم وبزرگوار ایران توهین می کنند و یک مشت دروغ تحویل می دهند...قیامت برای شما نیست!!!!!! جهنم برای شما نیست ...قضاوت با شما مردم فهیم.      شمس الدین رجبی

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ملکی الموتی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.alamooti.ir

استاد سلام
امیدوارم سفر خوش گذشته باشد .
از وعده های آقایان نوشته اید آقای قالیباف مدت 6 سال است که شهردار تهران است و هر بار که شورایارها و شورای شهر تهران در خصوص حل مشکل حاشیه چمران ( محل تجمع الموتی ها ) از ایشان پرسیده اند قول 6 ماهه داده اند .
مثل اینکه ایشان روی نقطه 6 وقف کرده اند
این 6 ماه 6 ماه به 6 سال کشید ولی هنوز خبری نشده امیدوارم تا 4 سال آینده 8 بار دیگر این وعده ها تکرار نشود !!!

سلام و سپاس
ممنون از محبت شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد