باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

وصیت نامه کوروش کبیر

درود بر همگان.     (اگر می‌خواهید دشمنان خود را تنبیه کنید، به دوستان خود نیکی کنید.)

وصیت نامه کوروش کبیر

فرزندان من، دوستان من! من اکنون به پایان زندگی نزدیک گشته‌ام. من آن را با نشانه‌های آشکار دریافته‌ام. وقتی درگذشتم مرا خوشبخت بپندارید و کام من این است که این احساس در کردار و رفتار شما نمایانگر باشد، زیرا من به هنگام کودکی، جوانی و پیری بخت‌یار بوده‌ام.

همیشه نیروی من افزون گشته است، آن چنان که هم امروز نیز احساس نمی‌کنم که از هنگام جوانی ناتوان‌ترم. من دوستان را به خاطر نیکویی‌های خود خوشبخت و دشمنانم را فرمان‌بردار خویش دیده‌ام. زادگاه من بخش کوچکی از آسیا بود. من آنرا اکنون سربلند و بلندپایه باز می‌گذارم. اما از آنجا که از شکست در هراس بودم، خود را از خودپسندی و غرور بر حذر داشتم.

حتی در پیروزی های بزرگ خود، پا از اعتدال بیرون ننهادم. در این هنگام که به سرای دیگر می‌گذرم، شما و میهنم را خوشبخت می‌بینم و از این رو می‌خواهم که آیندگان مرا مردی خوشبخت بدانند. مرگ چیزی است شبیه به خواب. در مرگ است که روح انسان به ابدیت می پیوندد و چون از قید و علایق آزاد می گردد به آتیه تسلط پیدا می کند و همیشه ناظر اعمال ما خواهد بود پس اگر چنین بود که من اندیشیدم به آنچه که گفتم عمل کنید و بدانید که من همیشه ناظر شما خواهم بود، اما اگر این چنین نبود آنگاه ازخدای بزرگ بترسید که در بقای او هیچ تردیدی نیست و پیوسته شاهد و ناظر اعمال ماست...

 وصیت نامه کوروش کبیر         وصیت نامه کوروش کبیر

ادامه مطلب ...

آقای ولایتی حل مشکلات در 100روز!!!

با سلام عرض ادب  

خدا را شکر که این روز ها حداقل آقایان کاندیداهای ریاست جمهوری خودشان بخشی از مشکلات موجود کشور وشرایط بحرانی را  مطرح میکنند اگر در زمانی غیر از شرایط فعلی کسی این مسایل را مطرح میکرد ... میگفتند ضد انقلاب است،...مسایل کشور راسیاه نمایی میکنند ولی حالا خود آقایان جهت رسیدن به کرسی قدرت ببینید چه وعده های توخالی میدهند؟!! اینها ملت ایران را چه فرض کرده اند واقعا" جای تاسف است از شما عزیزان دعوت میکنم به چند جمله آقای ولایتی در قزوین... توجه کنید!! 

ایشان فرموده اند:

"امروز تورم نقطه به نقطه ۴۰ درصد و تورم سالیانه ۳۰ و اندی درصد براساس محاسبه بانک مرکزی است. آیا حقوق افراد نیز به همین میزان اضافه شده است؟ من برای درمان این فقر تدریجی یک معالجه فوری ۱۰۰ روزه را پیشنهاد می کنم. !!!!!!!!!!" 

واقعا" برای ایشان وامثال دکتر عزیزمان بسیار متاسفم !!جناب ولایتی مردم راچه فرض کرده اید آقای احمدی نژاد با تمام پشتوانه نظام در هشت سال مردم را به این بد بختی کشانده اونوقت حضرتعالی نسخه100روزه می پیچید... بیچاره بیماران شما!!  

یا آقای قالیباف وعده سرخرمن ششماه می دهد..."من ظرف 6ماه اقتصاد کشور را سرو سامان می دهم"!! 

برای همه این آقایان متاسفم گرچه این سخنان عوامفریبانه مصرف انتخاباتی دارد ولی چرا به مردم فهیم وبزرگوار ایران توهین می کنند و یک مشت دروغ تحویل می دهند...قیامت برای شما نیست!!!!!! جهنم برای شما نیست ...قضاوت با شما مردم فهیم.      شمس الدین رجبی