باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

هر کودک الموتی یک کتاب

پانیک شهریاری چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

سلام !

هر کودک الموتی یک کتاب

جنبش کتاب برای کودکان الموت

منتظر کمک و پیشنهاددات شما دوستان در این جنبش کتاب می مانم

شور و اشتیاقی در شما در زمینه الموت وجود دارد بزرگترین نعمت است و امید وارم که بتوان با کمک شما دست کم یک کتابخانه در باغدشت راه انداخت

پاینده باشید رفیق !

به امید روزی که هر روستای الموت یک کتابخانه عمومی داشته باشد...........پانیک شهریاری

پاسخ: سلام بر استاد بزرگوارم

پیشنهاد ارزنده ایست، ، هر حرکت اجتماعی ، که به نفع همنوع خودمان و جامعه بشری انجام شود قطعا" پسندیده است، واین اید ه ای که شما بزرگوار مطرح کرده اید ،، ایده بسیار خوبی است .

در این زمینه روایتی از امام حسین علیه‏السلام است که فرموده اند : " کتاب وسیله‏ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می‏ماند و به آیندگان منتقل می‏شود" شما و دوستان بهتر از حقیر میدانید کتاب  در رشد حیات اجتماعی، سیاسی، و فرهنگی هر جامعه ایی تأثیر بسزایی دارد.

وبی دلیل هم نبوده که رسالت نبی اکرم (ص) ومعجزه آن حضرت با کتاب آغاز شده وشما استاد گرانقدر واقفید که، اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نیز نازل شده، با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است.

اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می‌کند.

در خاتمه به خیلی از دوستان هم عرض کرده ام و به شمااستاد فهیم وفرهیخته عرصه تعلیم وتربیت هم عرض می نمایم هر قلم وقدمی که برای مردم محروم الموت ومنطقه برداشته شود ارزشمند است چه برسد به چنین حرکت زیبا وارزشمند فرهنگی! برای شما وهمه دلسوزان فرهنگی آرزوی موفقیت و بهروزی دارم در پناه حق سلامت و سر بلند باشید... روز معلم برشما پیشکسوت تعلیم وتربیت وشاعر گرانقدر مبارک باد. در پناه حق سلامت وتندرست باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد