باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

پاسخ آقای دکتر عسگری به جناب پیمان مسعودی

 

Mohammad Asgari  

با تشکر از آقای مسعودی که زحمت کشیدند در این زمینه ابراز نظر کردند و جناب رجبی که مطلب فوق رو مدیریت میکنند.برادر عزیز جناب آقای مسعودی اگر هدف تعالی و حفظ الموت باشه دیگه دلیلی برای رنجیدن و ناراحتی نیست!!  

مخصوصا" اینکه اینجانب هیچ گونه انتفاعی دراین  مورد ندارم و فقط وفقط به حفظ طبیعت الموت به معنای عام کلمه علاقه مندم و حتی با شکستن یک شاخه دلم میشکنه!!. اگر هدف از به اشتراک گذاشتن همچین مباحث مهمی در جمع فرهیختگان و دلسوزان الموت،کابردی شدن و نتیجه بخش بودنش باشه،باید تحمل نقد و شنیدن دیدگاهای مخالف و معارض هم وجود داشته باشه تا هدف اصلی وصول بشه.من دیدگاه شخصی خودم رو در مورد توریست در منطقه قبلا" به شما و دوستتون آقای طاهری گفته ام( من به شدت الموت بکر رو دوست دارم که شدنی نیست!) ولی شاید خیلی ها دیدگاه مخلف ما رو داشته باشند واز این مساله استقبال هم بکنند پس باید به خرد جمعی توجه کرد!!  

اما یک نقد هم بر دیدگاه شما: ای کاش شما مطلب من در سایت اندج رو کامل تا آخر میخوندید و عمقی تر به دیدگاه من و تحقیق آماری ما توجه می کردید. شما می توانستید از یک زاویه دیگر به عکسهای به تعبیر شما زیبای من هم توجه میکردید که شاید خواسته باشم بگویم که این طبیعت زیبا و دوست داشتنی حیف نیست که آلوده شود!! نه اینکه به جنبه ترغیب شدنش توجه میکردید! یکی از راهکارهای موثر خبرنگاران حرفه ای در تعقیب تبعات و اثرات مخرب جنگ به طور مثال این هست که کودکی زیبا و طبیعتی زیبا و یا ساختمانهای شیک رو به تصویر میکشند تا بر من و شمای بیننده حس عمیقتر را القا کنند!!! و در نهایت اثرات مخرب آنرا نشانمان دهند!!! و در پایان اینکه توصیه می کنم خیلی عجله نکنید سایت اندج با همت همه الموتیهای عزیز و بیان دیدگاههایشان طی یک برنامه مدون در آینده با همین عکسها و مطالب در بیان بهتر موضوع برنامه ریزی کرده که شما را به صبر بیشتر دعوت میکنم.


Peyman Masoudi 

 سلام آقای عسگری من قسط جسارت نداشتم ولی ما در اوان بیشتر معرض این مسائل هستیم و راه اندازی وبلاگ و سایت نشان دادن این خسارت به اوان است تمام زمین های ما از بین رفته و عملن کشاورزی در اوان از رونق افتاده مردم حتی شبها به آبیاری زمین های خود نمی روند به من حق بدید که نگران مسائلی باشم که در آینده به سر الموت میاد کسانی که به اسم گردشگر وارد اوان یا منطقه میشوند باعث ترویج ناهنجاری در روستا و در جمع جوانان میشه امیدوارم که روزی برسه که ما هم بتوانیم مانند جوامع پیشرفته به توریست و گردشگر به یک فرصت عالی برای منطقه و ساخت مشاغلی که جوانان را در روستا نگدارد نه به فکر آسیب و نابودی زادگاه خود توسط این گردشگران باشیم به امید روزهای خوب.

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ق.ظ http://ptciranian.blogsky.com

سلام
لطفا اگر از اون دست افرادی هستی که معمولا روزی نیم ساعت دسترسی به اینترنت داری این مطلب http://www.ptciranian.blogsky.com/pages/ptc/ رو از وبلاگ بخونید واگر هم سوالی داشتین از فرم تماس با من اقدام کنید .
مطمئنا اگر جدی بگیرینش ضرر که هیچ ؛ سود سرشاری براتون داره .
موید باشی وموفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد