باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

پاسخ آقای میثم عسگری در مورد وبلاگ یا سایت مرجع

میثم عسگری جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۲

با سپاس فراوان از عموی عزیز(آقای حسن عسگری) بابت جمع بندی نکات مطروحه ذیل مطلب اخیر و نمایش نظرات دوستان در پستی جداگانه.

بر آیند نظرات دوستان، بر هم فکری بیشتر و تبادل اندیشه‌ها در میان فعالین الموتی عزیز در حوزه مجازی اشاره دارد.  

ایجاد یک "وبلاگ مرجع" که منعکس کننده افکار، نظرات، درخواست ها، پیشنهادها، و اخبار مرتبط با تمام الموتیان عزیز از تمامی‌ روستاها باشد نیز مطرح شد. 

که البته در نخستین گام جناب رجبی با ایجاد یک وبلاگ http://baghedash.blogsky.com و انعکاس چند مطلب اخیر سر آغازی بودند در این مسیر.  

ضمن تشکر وافر از ایشان، که از فعالین همیشگی‌ و از دلسوزان خطه الموتند و در این مورد نیز قبول مسئولیت کردند، چند پیشنهاد در خصوص "وبلاگ مرجع" دارم که در ادامه به آنها اشاره می‌کنم. 

 (البته اینها نظرات شخصی‌ است و طبعا ناقص، که با کمک دیگر دوستان کاملتر میشود):

۱. در مورد نام وبلاگ، پیشنهاد من انتخاب نامی‌ است که گستره الموت و فراتر از یک روستا را شامل شود. مانند نامهایی که در صفحه دوستداران الموت پیشنهاد شد.

۲. انعکاس مطالب مرتبط با الموت که در دیگر وبلاگ‌ها آمده. خوشبختانه تعداد وبلاگ‌ها آنقدر زیاد هستند که گاه سر زدن و مرور مطالب آن‌ها فراموش میشود و یا زمان زیادی میبرد( الخصوص وبلاگ‌های به روز شده.)

۳. درج مطالب دیگر وبلاگ‌ها و سایت‌ها به صورت چکیده و ترجیحا "لینک" آن مطلب. مثال خوب برای این مورد سایت "بالاترین" است که اخبار دیگر خبرگزاریها را "لینک" می‌کند. در این صورت، خواننده در صورت تشخیص، به وبلاگ مبدأ رفته و مطلب را به صورت کامل در آنجا می‌خواند، و از این حیث حق نگارنده مطلب هم به خوبی‌ محفوظ میماند.

۴. درخواست از دوستان وبلاگ نویس که در صورت پست مطلبی مرتبط با الموت در وبلگشان، "وبلاگ مرجع" را در جریان گذاشته تا در آنجا هم "لینک" شود.

۵. لیستی از تمامی‌ وبلاگ‌های فعال در الموت در "وبلاگ مرجع" ایجاد شود.

نهیاتا، فراخوانها و مواردی که به هم فکری گروهی احتیاج دارد، در وبلاگ مرجع درج می‌‌شود. البته همانطور که در ابتدا گفتم، اینها مواردی ابتدائی است که به ذهن من رسید و مطمئناً در ادامه با کمک دیگر عزیزان کامل تر میشود.


نظر شمس الدین رجبی 

در مورد مقاله آقای حسن عسگری و  پیشنهادات آقای میثم عسگری در مورد سایت یا وبلاگ مرجع: 

 

سلام جناب آقای حسن عسگری

اگر همه دوستان اراده حضرتعالی را حداقل در این فضای مجازی داشته باشند  میشود به انجام برخی از کارها بصورت خرد جمعی به توافق رسید وموفقیت های نیز بطور عملی کسب کرد منتهی باید ایجاد انگیزه کرد وفضا سازی مناسب صورت پذیرد البته حرکت شما در این ماه های اخیر انصافا" ستودنی است و معتقدم در این راستا باید موقعیت وشرایط همه دوستان رااز هر حیث در نطر گرفت وبا توجه به آن از آنها انتظار داشت ضمنا" در مورد انتخاب" وبلاگ مرجع" خدمت شما استاد بزرگوارم عرض مینمایم نه بنده چنین اعتقادی دارم ونه وبلاگ روستای باغدشت  یک وبلاگ مرجع است  اگر هم کارهایی را در زمینه های مختلف انجام می دهم واطلاع رسانی مینمایم انگیزه اش عنایت ومحبت دوستان بزرگی، امثال حضرتعالیست...

بنده هم امیدوارم با کمک سایر دوستان بتوانیم  سایتی را در این فضای مجازی با آنچه را که جناب میثم عسگری عزیز عنوان فرموده اند راه اندازی نماییم  " یک "سایت" و یا "وبلاگ" مرجع که منعکس کننده افکار، نظرات، درخواست ها، پیشنهادها، و اخبار مرتبط با تمام الموتیان عزیز از تمامی‌ روستاها باشد"

واین مهم همت و همکاری همه دوستان را می طلبد ، البته دوستان در پیج دوستداران الموت قول راه اندازی وبلاگ ان جی او را داده اند  و ما منتظریم که نتیجه کار عزیزانمان را مشاهده کنیم...

در مجموع پیشنهادات حضرتعالی ومیثم عزیز بسیار مفید وارزنده است وبنده هم در این راستا اگر کاری از دستم برآید کوتاهی نخواهم کرد

وتا آن زمان به شیوه وروش فعلی ادامه خواهم داد ، مجددا" از توجه وعنایت شما وسایر دوستان نسبت  به حقیر کمال تشکر را دارم ، و در خاتمه برایتان، سعادت، سلامتی وسربلندی آرزو مینمایم.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن عسگری یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام جناب رجبی عزیز
میثم جان به نکات ارزنده ای اشاره و پیشنهادات عملی و واقع بینانه خوبی را ارائه داده اند که بنده کاملا با آنها موافق هستم. امید است در نشست دوستداران الموت در اندج که گام بسیار خوب دیگری است و آرزوی موفقیت برای دوستان دارم نیز موضوع مطرح و به نتیجه ای عملی دست یابید.
ارادتمند - عسگری

سلام جناب آقای حسن عسگری
خوشبختانه دوستان بزرگوار اندجی ، تا حال نقش موثری در فضای مجازی وحقیقی ایفا نموده اند ،همانطور که حضرتعالی وسایر اعضا مستحضرند حقیر تا کنون صرفا" در این فضای مجازی نقش هما هنگ کننده را تا حدودی دارم و بیشترین تلاشم اطلاع رسانی بوده است
البته جا دارد از همه عزیزانی که در نشست دوستداران الموت در اندج شرکت داشتند تشکر و قدر دانی نمایم
البته خیلی از دوستان هم منتظر گزارشی از نشست و عملکرد اعضا شرکت کننده دارند
که باید عرض کنم در حال حاضر نمیشود از اینگونه نشست های محدود انتظار زیادی داشت. موفق باشید

میثم عسگری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ http://andej.com

سپاس فراوان از شما، جناب رجبی عزیز، که از هیچ کوششی در راستای الموت دریغ نکرده اید.

سلام میثم جان
از اظهار لطف ومحبت شما برادر بزرگوارم بی نهایت سپاسگزارم
اگر موفقیتی در این زمینه ها بوده باشد مرهون همراهی وهمدلی عزیزان دلسوزی امثال حضرتعالی میباشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد