باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

باغدشت

معرفی روستای باغدشت-الموت شرقی

شکایات وپیگیری مطالبات منطقه الموت از طریق سایت ریاست جمهوری

سلام

برخی از دوستان در مورد انتقال مشکلات موجود منطقه الموت وحل آنها توسط قوه مجریه همواره کامنت های خصوصی گذاشته اند که  چگونه پیگیری کنیم؟!...

برای این دوستان عزیز عرض میکنم : برای انتقال شکایات وپیگیری مطالبات منطقه در درجه اول باید مسولین ذی ربط  اقدام کنند، در صورت کوتاهی یا در جهت همکاری میتوانید وارد سایت: http://www.saamad.ir  ریاست جمهوری،بخش ( ارتباطات الکترونی مردم با دولت قسمت شکایات  ) واردشده ودر آنجا فرم مخصوص شکایت الکترونیکی را دقیق پر کرده و ارسال نمایید

پس از آن به شما کد رهگیری یا پیگیری میدهند، کاری که حقیر، در مورد جاده قزوین الموت تنکابن  ، قبل از اینکه پروژه تحویل قرار گاه خاتم الانبیا بیفتد انجام داده ام ، شکایتم را از طرف اهالی باغدشت ، غوره در ، شیر کوه ، آمشک، دینکوه مبنی بر کندی کار وعدم نظارت دولت ارایه دادم ...

که در آن وقت مورد اعتراض بعضی از شرکتهای پیمانکار قرار گرفتم! البته از طریق کامنتهای خصوصی مبنی بر اینکه شما برچه اساس ومستنداتی مبادرت به اینکار کرده اید بنده هم  نوشتم مسندات را از دولت بخواهید ، وبلاگ روستای باغدشت ، وسایر وبلاگهای الموت...ومشاهداتی که حضورا" از منطقه مورد نظر داشتم، دارم  و اظهارت اهالی روستا های مجاور جاده مذکور ونهایتا" آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است! آقایان زحمت بکشند از باغدشت تا روستای دینکو را حداقل بازدید کنند...تا صحت وسقم موضوع آشکار شود یا از سامانه وزارت راه این کار  را انجام دهند ...

البته در این راستا ، سامانه تلفنی 111 هم یکی از راه های ارتباط دولت با مردم است باشد که همه آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند، البته بنده هنوز از این سامانه استفاده نکرده ام شما امتحان کنید ، جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه  به ادامه مطالب مراجعه کنید...

 

نکات کلیدی برای تماس با سامانه111 -در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی 111 وصل می شوید. -قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است....

  

معرفی سامانه تلفنی 111

یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 می باشد که همه آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی با انگیزه تحقق کابینه 70 میلیونی است.

مشاوران مطمئن مردم در111

اپراتورهای پاسخگوی مردم در سامانه تلفنی 111 با فراگرفتن آموزش های تخصصی گوناگون، در حیطه های مختلف ارتباطی و محتوایی و نیز اشراف کامل به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، مشاورانی مطمئن برای راهنمایی مردم در جهت پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند.

 قابلیت های سامانه 111

سامانه تلفنی 111 درآن واحد از دو قابلیت برقراری "ارتباط زنده"(آن لاین) و"غیر زنده"(آف لاین) برخوردار است. به این معنی که در ساعات اداری، تماس گیرندگان به انتخاب خود، می توانند با کارشناسان سامانه به گفتگوی زنده بپردازند و ضمن بهره مندی از جنبه مشورتی سامانه، با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت "کد پیگیری"، امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز بیابند.

اما در روش " آف لاین"، هم در ساعات اداری و هم در ساعات غیر اداری، تماس گیرندگان می توانند از طریق ضبط مکالمه، مطالب مورد نظر خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 الزامی بودن ارائه کد ملی

به منظور نظم دهی به انبوه تماس های تلفنی با سامانه تلفنی 111 تماس گیرندگان ملزم به بیان کد ملی( پس از آنکه صدای ضبط شده سامانه آن را از تماس گیرنده درخواست کرد) می باشند.

توجه: بعضی از تماس گیرندگان، پس از آنکه صدای ضبط شده سامانه از آنها درخواست بیان کد ملی را می کند، اقدام به گرفتن شماره ملی خود بوسیله صفحه شماره گیر تلفن می کنند که این کار، به ثبت کد ملی ایشان منجر نمی شود و کد ملی،  پس از درخواست صدای ضبط شده سامانه، صرفا باید بوسیله تماس گیرنده، خوانده شود تا روی نوار تلفنی ضبط گردد.

 پیگیری موارد مطرح شده

تماس گیرندگانی که مایل به پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند، پس از بیان موضوع با کارشناس سامانه، کد پیگیری دریافت کرده و به تناسب موضوع مطروحه، مدتی بعد، ضمن تماس با 111 و ارائه کد پیگیری، پاسخ دستگاه مربوطه به مشکل خود را دریافت خواهند کرد.

 نکات کلیدی برای تماس با سامانه111 

-در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی 111 وصل می شوید.

-قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است.

-در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمی تواند تقاضایش را از سیستم پیگیری نموده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.

-از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان یک تقاضا اجتناب کنید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود است و در صورت تکراری بودن ثبت نمی شود.

-از تکرار هر موضوع مورد نظر در سایر قالب ها مانند نامه، پیامک و ... و یا از طریق سایر اعضای خانواده اجتناب نمایید؛ زیرا سیستم نرم افزاری سامد یکپارچه بوده و پیام از هر کانالی و به هر نامی که در سیستم ثبت شود، روند رسیدگی مشابه دارد و ثبت مجدد پیام ها امکان پذیر نمی باشد.

-برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود، در زمان هایی که صف انتظار تلفن 111 شلوغ است، تماس را ازطریق سیستم ضبط پیام ادامه داده و یا ارتباط را به ساعات دیگر موکول کنید.

- درصورتی که پیام دریافت شده به شخصی غیر ازتماس گیرنده برگردد، مانند همسر، فرزند، پدر، مادرو...الزامی است مشخصات فردی که تقاضا به او مربوط است، ذکر شود نه شخص تماس گیرنده.

-سعی کنید از ذکر موارد متعدد در تقاضای خود یا شرح مفصل آن اجتناب نمایید. فقط مواردی را که برای شما اضطراری است، مطرح کنید.

 که در آن وقت مورد اعتراض بعضی از شرکتهای پیمانکار قرار گرفتم! البته از طریق کامنتهای خصوصی مبنی بر اینکه شما برچه اساس ومستنداتی مبادرت به اینکار کرده اید بنده هم  نوشتم مسندات را از دولت بخواهید ، وبلاگ روستای باغدشت ، وسایر وبلاگهای الموت...ومشاهداتی که حضورا" از منطقه مورد نظر داشتم، دارم  و اظهارت اهالی روستا های مجاور جاده مذکور ونهایتا" آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است! آقایان زحمت بکشند از باغدشت تا روستای دینکو را حداقل بازدید کنند...تا صحت وسقم موضوع آشکار شود یا از سامانه وزارت راه این کار  را انجام دهند  موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد